بهتاش فریبا: از بازی در این زمین رنگارنگ دردم گرفت!-راهبرد معاصر

بهتاش فریبا: از بازی در این زمین رنگارنگ دردم گرفت!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با حمایت از امیر قلعه‌نویی ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در آینده عملکرد بهتری ارائه کند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 06
کد خبر: ۲۵۶۴۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ بهتاش فریبا در خصوص برتری ایران مقابل قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: با این کیفیت زمین چه می‌توان از بازی گفت؟ کشوری که چندین سال رنک یک آسیا بوده نباید در این زمین بازی کند. واقعا عجیب و غریب است. ۹۰ درصد خرابی این بازی که حتی نمی‌شد دو پاس سالم در آن داد، به خاطر کیفیت زمین بود.

او ادامه داد: نمی‌دانم چرا بازی را در این زمین رنگارنگ برگزار کردند. واقعا دردم گرفت و خجالت کشیدم که در چنین زمینی بازی کردیم. بازی بار فنی خاصی نداشت و این ما بودیم که با بازیکنان تکنیکی از این زمین آسیب دیدیم. به غیر از ورزشگاه آزادی، دو زمین خوب دیگر هم داشتیم و نباید در این زمین بازی می‌کردیم.

فریبا با اشاره به سه امتیاز بازی توسط شاگردان قلعه نویی عنوان کرد: این مهمترین قسمت بازی بود. ما نباید به تیمی مانند قرقیزستان اجازه می‌دادیم که پنج، شش ضربه به چارچوب ما بزند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال درباره انتقادات نسبت به خط دفاعی تیم ملی گفت: اسم از بازیکنی نمی‌برم و وقتی تیم در یک روز بد بازی می‌کند، همه بد هستند. امروز ایران خوب نبود و دلیل اصلی آن را هم کیفیت زمین می‌دانم. به نظرم بازیکنان داخلی ما نسبت به لژیونر‌ها آماده‌تر بودند. ما چند موقعیت خوب برای شوتزنی داشتیم که بیشتر آن خارج از چارچوب بود و به دلیل زمین بازیکنان نمی‌توانستند با تعادل خوب به توپ ضربه بزنند.

فریبا با اشاره به پیشرفت فوتبال در قاره آسیا گفت: همه کشور‌های آسیایی تلاش کرده‌اند و به غیر از همین قرقیزستان، شما اردن را هم در جام ملت‌های آسیا دیدید. بازی‌ها واقعا سخت شده و ما از پیش برنده نیستیم. به نظرم قطعا در بازی بعدی مقابل امارات اوضاع تیم بهتر می‌شود. در این بازی از نفرات جدیدی مانند آریا یوسفی استفاده کردیم. رفته رفته وضعیت بهتر می‌شود و با وجود اینکه با این کیفیت زمین توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم خیلی اهمیت داشت.

بهتاش فریبا درباره شعار علیه امیر قلعه‌نویی در جریان بازی هم گفت: ما که چیزی نشنیدیم ولی حوصله ما خیلی کم شده است. باید صبر داشته باشند، تیم بهتر می‌شود و بعد از هماهنگی بیشتر خیلی بهتر بازی می‌کنند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار